Heeft u vragen over onze zakelijke producten en dienstverlening? Stel deze dan via het contactformulier.
Ja dat kan. Het te betalen bedrag wordt afgeschreven van de rekening die u kiest.
Verwijder uw nummerplaat of betaalgegevens uit de app. Een lopende sessie wordt nog aangerekend. De volgende keer moet u een ticket nemen bij de inrit.
U kunt de code om de voetgangersdeur te openen terugvinden bij ‘Lopende sessie’.
U koppelt uw nummerplaat aan uw betaalgegevens in de Q-Park Mobile app. Hierdoor kunt u parkeren met nummerplaatherkenning. De betaling gaat automatisch via de bank. Download de Q-Park Mobile app via uw appstore.
Ja, u wordt niet aangerekend als u binnen de uren van uw abonnement parkeert in de parking waar u bent geabonneerd.
Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice via info@q-park.be.
Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice via info@q-park.be.
Bepaalde parkings zijn uitgerust met camera’s die uw nummerplaat aan de in- en uitrit lezen. Daarmee is het mogelijk om in en uit te rijden zonder ticket en voor uw parkeersessie te betalen via de betaalmethode die is gekoppeld in de Q-Park Mobile app. Hierdoor wint u tijd, hoeft u bij het inrijden geen ticket te nemen en hoeft u niet meer te betalen aan een betaalautomaat.
Het kan tien seconden duren alvorens de slagboom opent. Neem een ticket als dit niet gebeurt.
Neem contact met Q-Park via de hulpknop op de uitrijdzuil. Zeg dat u gebruikmaakt van parkeren via de app. De medewerker helpt u verder.
Onder 'Historiek' kunt u per sessie een overzicht terugvinden en naar uw mailbox verzenden.
Via www.q-park.be kunt u de parkings met nummerplaatherkenning terugvinden.
U kunt zowel uw debetkaart als uw kredietkaart koppelen. Dit kan voor zowel een zakelijke rekening als een privérekening.
Ja, op voorwaarde dat er een creditcard gekoppeld staat aan de app.