Abonnementen

Ik heb een vraag over
ABONNEMENTEN
  • U kan een abonnement aanvragen via onze website. U kan direct uw parkeergarage, betaaltermijnen, startdatum enz. kiezen. Vraag uw abonnement aan via deze knop:

    ABONNEMENT AANVRAGEN

  • De meeste wijzigingen kunt u zelf doorvoeren in uw persoonlijke My Q-Park account. Als de wijziging betrekking heeft op een gegeven dat niet in My Q-Park wordt vermeld, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@q-park.be.
  • Onze abonnementen zijn minstens 3 maanden geldig. U kunt maandelijks, per kwartaal, per halfjaar of per jaar betalen.

    “Een stallingovereenkomst wordt per periodes van 1, 3, 6 maanden of 1 jaar verstrekt. Voor maandcontracten komt een periode overeen met 1 kalendermaand. Voor 3-maandelijkse contacten komt een periode overeen met een kwartaal gaande van 1 januari t/m 31 maart, van 1 april t/m 30 juni, van 1 juli t/m 30 september, of van 1 oktober t/m 31 december. Voor 6-maandelijkse contracten komt de periode overeen met een semester gaande van 1 januari t/m 30 juni, of van 1 juli t/m 31 december. Voor jaarcontracten komt de periode overeen met een kalenderjaar gaande van 1 januari t/m 31 december. De eerste contractperiode loopt van de overeengekomen ingangsdatum - dewelke niet de eerste dag van de maand hoeft te zijn - tot de laatste dag van de dan actieve periode “ (uittreksel algemene voorwaarden stallingovereenkomsten voor abonnementhouders).
  • Wanneer een stallingsovereenkomst wordt afgesloten met een consument, wordt de stallingsovereenkomst in beginsel geacht te zijn aangegaan voor de duur van minimaal 3 maanden. De overeenkomst wordt telkens stilzwijgend verlengd met een periode van dezelfde duur behoudens een verzet van de consument tegen deze verlenging. Dit verzet tegen de stilzwijgende verlenging dient tenminste één (1) maand vóór de vervaldag van de huidige periode of van om het even welke vernieuwing ervan ter kennis te worden gebracht aan de eigenaar per aangetekend schrijven. De consument heeft echter het recht om, na de stilzwijgende verlenging van de overeenkomst van bepaalde duur, op elk ogenblik zonder vergoeding de overeenkomst op te zeggen mits de inachtneming van een opzeggingstermijn van twee (2) maanden.“ (uittreksel algemene voorwaarden stallingsovereenkomsten voor abonnementhouders).

    De aanvraag tot opzegging van uw abonnement kunt u in uw My Q-Park account doen of door een mail te sturen naar info@q-park.be. Zodra uw aanvraag is ontvangen, bevestigt onze klantenservice of uw aanvraag tot annulering voldoet aan de algemene voorwaarden.

     
  • Neen, uw abonnement is verbonden met slechts één parkeergarage en biedt u uitsluitend toegang tot die ene parkeergarage.
  • Klanten die niet voor een abonnement van 7 dagen per week en 24 uur per dag hebben geopteerd, kunnen ook parkeren buiten de uren die op hun abonnement vermeld zijn. De extra uren moeten direct ter plaatse worden betaald of worden later gefactureerd indien u in het bezit bent van een Comfort Card.
  • Bij verlies of diefstal moet u zo snel mogelijk contact opnemen met onze klantenservice via info@q-park.be. Op die manier kunnen we uw kaart blokkeren en u zo snel mogelijk een nieuwe bezorgen (mits betaling van administratieve kosten).
  • Als u een abonnement neemt bij Q-Park, garanderen we u te allen tijde een parkeerplaats. Zelfs als wordt aangeduid dat de parkeergarage vol is, kunt u erop rekenen dat u uw parkeerplaats zult kunnen gebruiken. U kunt parkeren waar u wilt.

 

Is uw vraag nog niet beantwoord? 

Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder!

CONTACT OPNEMEN

Please wait
Betaalmethodes
Maestro
Visa
Mastercard
American Express